کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

قیمت کارتن بسته بندی

قیمت کارتن بسته بندی که بارها  هم به آن اشاره شد نیازمند رعایت چندین موارد است، مواردی از جمله نوع جنس کارتن، ابعاد بسته بندی که بر حسب نیاز ابعاد محصول مشخص میشود، تیراژ تولید کارتن بسته بند ، طرح و  نوع چاپ که اینها از موارد مهم  براورد قیمت کارتن میباشند.

  

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

 

در ابتدا بهتر است بدانید کارتن متشکل از کاغذ بوده و میتواند بازیافت گردد و به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای بسته بندی تلقی میشود. ورق های کارتن ها به صورت چند لا تولید میشود که ما اینجا به ورق های کارتن 3 لایه و 5 لایه می پردازیم. ورق های کارتن بر مبنای فلوت (A,B,C,E) و لایه های انها تقسیم میشود.

قیمت کارتن بسته بندی

کارتن دو لایه

کارتن دو لایه که بسیار کم کاربرد است به صورت یک لایه چین دار و یک لایه صاف در زیر یا روی آن قرار میگیرد که شامل دو لایه ورق میگردد که کارتن دولایه را تشکیل می دهد. و اصطلاحا معروف به singel face میباشد که دارای فلوت B و E میباشد.

کارتن سه لایه

کارتن های سه لایه اصولا کارتن هایی هستند که یک لایه کاغذ چین دار در وسط و دو لایه صاف (بدون چین دار) دیگر در زیرو روی لایه چین دار قرار میگیرد که در اصل سه لایه میشوند و کارتن سه لا را تشکیل میدهند. قابل ذکر است که با توجه به نیازی که در بسته بندی وجود دارد میتوان لایه های کارتن را تغییر داد.

فلوت کارتن سه لایه CABE میباشد که E برای جعبه های کوچک و ظریف که شکل و شمایلی زیباتر دارند مورد استفاده قرار میگیرد و A,B برای جعبه کارتن هایی که ابعاد و اندازه متوسطی دارند مورد استفاده قرار میگیرد و فلوت C برای کارتن های بزرگتر که اصطلاحا کارتن مادر گفته میشود استفاده میگردد.

کارتن پنج لایه

ورق کارتن 5 لایه در ایران از فلوت های EB و BC استفاده می شود. بر حسب نیاز محصول میتوان از این محصول استقاده کرد.

کارتن هفت لایه

ورق 7 لایه در ایران بیشتر برای صادرات استفاده میشود زیرا به علت حمل و نقل طولانی و زیاد، باعث محفوظ ماندن محصول از صدمات احتمالی میباشد.

شرکت کارتن سازی ، چاپ و بسته بندی آوین پک متشکل از چند واحد از جمله واحد طراحی ، واحد کارتن سازی ، واحد چاپ و بسته بندی که هر کدام از این واحدها دارای یک تیم کار بلد برای خلق بهترین طراحی و ساخت مقاوم ترین کارتن و زیباترین چاپ بوده که در این خصوص آماده ارائه خدمات میباشند. صنایع کارتن سازی، جعبه سازی،چاپ و بسته بندی آوین پک جزء بهترین های کارتن سازی در تهران و کرج میباشد.

 

راه های استعلام قیمت کارتن

1- تماس با ما

2- صفحه استعلام قیمت آنلاین

3- چت آنلاین در پایین گوشه سمت چپ وبسایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد