کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

ساخت جعبه خرما

ساخت جعبه خرما و کارتن خرما صادراتی و داخلی در ابعاد های مختلف، در گروه کارخانجات آوین پک با بهترین کیفیت طراحی و چاپ می گردد. محصولات پر فروش مواردی را رعایت میکنند که در ادامه به آنها می پردازیم و همچنین با عکس جعبه خرما های متعدد آشنا میشوید.

ادامه مطلب ...

کارتن بسته بندی خرما

کارتن بسته بندی خرما یکی دیگر از راه های بسته بندی این محصول با ارزش میباشد خصوصا در صادرات  تاثیرات بسیاری داشته که میتوانید از زبان تجار محترمی که در زمینه صادرات خرما فعالیت دارند صحت این موضوع را بررسی کنید در ادامه میخواهیم با انواع کارتن بسته بندی خرما برای بازار داخلی و صادراتی را معرفی کنیم.

  

ادامه مطلب ...

بسته بندی خرما صادراتی

بسته بندی خرما صادراتی

کفی جعبه خرما

بسته بندی خرما صادراتی یکی از مواردی است که تاثیر بسیاری در بالا بردن فروش آن دارد. در نظر داشته باشید برای در دست داشتن بازار بهتر است محصول خود را درجه بندی کرده و در بسته بندی های مختلف به بازار هدف ارائه کنید زیرا این کار باعث میشود جعبه خرما های مختلف با انواع کیفیت و نام مختلف وارد بازار کنید. در ادامه با ما همراه باشید…



 بیشتر بدانید: استعلام آنلاین جعیه و کارتن بسته بندی

بسته بندی خرما صادراتی

بسته بندی خرما انواع مختلفی دارد و به کشورهای بسیاری صادر می شود و از محصولات صادراتی ایران محسوب می شود به همین جهت بسته بندی آن حائز اهمیت است. شرکت های مختلف به برداشت خرما می پردازند و خرماها را در جعبه های مناسب قرار می دهند تا از له شدگی و رطوبت دیدن در امان باشند.

 بیشتر بدانید: رازهای بسته بندی و بررسی ۱۰ نمونه موفق

چاپ جعبه خرما

چاپ جعبه خرما و همچنین طرح و رنگ آن بسیار اهمیت دارد که شرکت های مختلف برند مخصوص به خود را با عناوین گوناگون بر روی جعبه بسته بندی خود چاپ می کنند تا در جلوه ای خاص در ذهن مخاطب خود جایی پیدا کنند. خرما های مختلفی هم چون پیارم ، خاصویی ، کبکات ، مضافتی ، شاهانی و غیره، میتواند در طرح های مختلفی تولید شود.

نمونه تستی قبل از تولید انبوه

صنایع کارتن سازی و جعبه سازی آوین پک پس از ثبت سفارش مشتری میتواند برای محصول وی طرح سه بعدی توسط واحد طراحی آماده نماید تا طرح و رنگ محصول مورد بررسی قرار گیرد و همچنین امکان تولید یک نمونه برای تست ابعادی با دستگاه cnc وجود دارد تا مشتری محصول خود را در جعبه قرار داده و سایز جعبه را مورد بررسی قرار دهد سپس در صورت تایید بودن تولید عمده سفارش انجام میشود. موارد فوق به درخواست مشتری صورت می پذیرد و هزینه های آن بر عهده مشتری بوده و باعث افزایش مدت زمان تحویل سفارش میگردد.

 بیشتر بدانید: اهمیت بسته بندی در صادرات کالا

درباره کارتن سازی آوین پک

صنایع کارتن سازی آوین پک دارای نشان بهترین کارتن ساز و جعبه ساز از نظر مشتریان میباشد. مجموعه آوین پک از سال ۱۳۸۴ کار خود را با بهترین کادر های مجرب کارتن سازی و جعبه سازی و همچنین طراحی ، چاپ و بسته بندی شروع نموده و تا به امروز توانسته با کسب رضایت مندی مشتریان خود در بالاترین سطح، جزء بهترین های کارتن سازی تهران قرار گیرد و در همین راستا در لیست بهترین های کارتن سازی در کرج هم دیده شده که این افتخار را مدیون مشتریان خود است.

جعبه خرما مضافتی صادراتی

Mazafati date box Export

جعبه خرما 800 گرمی

جعبه خرما مضافتی صادراتی یکی از فعالیت های صنایع کارتن سازی و بسته بندی آوین پک می باشد. طراحی ، ساخت و فروش در کیفیت های متنوع و در کمترین زمان ممکن امکان پذیر بود و نازلترین قیمت به تمام نقاط کشور امکان ارسال وجود دارد

 

 

ادامه مطلب ...