کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن بسته بندی مربا و عسل

سفارش کارتن بسته بندی مربا و عسل با ابعاد و مدل های مختلف در صنایع کارتن سازی آوین پک امکانپذیر است. جعبه کارتن و جعبه مقوای بسته بندی برای محصولاتی از خانواده مربا و عسل به صورت کارتن سه لایه و پنج لایه و با رعایت گرماژ مقوا در خصوص مقاومت مورد نیاز مورد نیاز جهت جا به جایی آسان آنها میتواند مناسب باشد.قیمت تمام شده کارتن بسته بندی می بایست به صورتی باشد که بر روی قیمت مربا تاثیر چندانی نگذارد.

  ادامه مطلب ...

جعبه و کارتن بسته بندی دستکش

جعبه و کارتن بسته بندی دستکش دارای ابعادی نزدیک به ابعاد های جعبه دستمال کاغذی است. جعبه و کارتن بسته بندی دستکش میتواند 50 تایی 100 تایی یا 200 تایی  دسکش را در خود جایی دهد و بر حسب بازار هدف میتوان تعداد مورد نظر را انتخاب نمود.

 

ادامه مطلب ...

جعبه و کارتن بسته بندی ماسک

جعبه و کارتن بسته بندی ماسک یک بار مصرف صورت که اصطلاحا ماسک یک بار مصرف پزشکی هم بهشون میگن رو میتونید در ابعاد گوناگول سفارش بدید. در تصویر بالا جعبه مقوایی کوچیک 50 عددی رو میبینید که شبیه به جعبه دستمال کاعذی هستش رو  هم میتونید 50 عدد در نظر بگیرید و هم میتونید جعبه مقوایی 100 عددی در نظر بگیرید این بستگی به نوع درخواست شما تولید کننده محترم دارد.

 

ادامه مطلب ...

جعبه بسته بندی کیت کرونا

 

جعبه بسته بندی کیت کرونا برای بازار داخل یا صادرات آن به کشورهای که درگیر ویروس کرونا (کووید 19) هستند این روز ها بسیار پر تقاضا بوده و نیاز آن به صورت چشم گیر احساس میشود. با تقاضای بیش از پیش کشورهای که با درصد بالایی از شیوع ویروس کرونا درگیر هستند باعث شده متخصصین در تمام دنیا به فکر تولید این کیت بیوفتند و  در ایران هم شرکت های دانش بنیان توانسته اند این کیت را تولید و روانه بازار های خارجی نمایند.

 
ادامه مطلب ...