کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

جعبه و کارتن بسته بندی دستکش

جعبه و کارتن بسته بندی دستکش دارای ابعادی نزدیک به ابعاد های جعبه دستمال کاغذی است. جعبه و کارتن بسته بندی دستکش میتواند 50 تایی 100 تایی یا 200 تایی  دسکش را در خود جایی دهد و بر حسب بازار هدف میتوان تعداد مورد نظر را انتخاب نمود.

 

 


 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

ابعاد جعبه بسته بندی دستکش

اگر به تصویر بالا خوب توجه داشته باشید دو نمونه جعبه مقوایی دستکش رو براتون انتخاب کردیم که دست راستیه 200 عدد دستکش رو پوشش میده و دست چپیه 50 عدد دستکش رو تو خودش جا داده و حالا ابعاد 200 تایه  10 در 20 در ارتفاع 9/5 هستش و 50تایه 10 در 20 در ارتفاع 4 سانتیمتر هستش.

ابعاد گفته شده ابعادی استاندارد نیست و با یک سانت هم بالا و پایین میتوان به جعبه و کارتن بسته بندی دستکش دست پیدا کرد فقط در نظر داشته باشید اگر ابعاد خیلی کوچکتر از فضای تعداد مورد نظر دستکش باشد جعبه بسته بندی شما اصطلاحا شکم داده و دستکش، بسته بندی شما را دفورمه میکند.


 بیشتر بدانید: چگونگی براورد قیمت کارتن بسته بندی

ابعاد کارتن مادر دستکش

همان طور که در تصویر ابتدا صفحه مشاهده نمودید کارتن مادر یکی از مدل های دستکش به نام لاتکس (latex) قرار داده شده که در حالت عمومی 10 تا جعبه دستکش 100 تایی میتونه باشه که تصویرش رو ما براتون قرار دادید تا ببینید.

این تعداد هم میتواند بر اساس تعداد تغییر کند یعنی میتواند برای جعبه های 200 عددی 10 تا در نظر گرفت برای جعبه های 100 عددی 12 تا در نظر گرفت و برای جعبه های 50 عددی 20 تا جعبه تو هر کارتن مادر در نظر گرفت.

برای به دست آوردن ابعاد دقیق کارتن مادر دستکش، پس از مشخص نمودن تعداد بچه جعبه های دستکش که قراره درون کارتن مارد جایی بگیرن خیلی راحت بر اساس ابعاد جعبه های کوچک و تعداد آنها، ابعاد کارتن مادر دستکش بدست می آید.

وبسایت رسمی کارتن سازی آوین پک

لینک تماس با ما 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد