کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن دستگاه پوز pos


جعبه کارتن دستگاه کارتخوان pos سیار

جعبه کارتن دستگاه کارتخوان میتواند در معمولی ترین حالت یک جعبه با کیفیت کارتن متوسط و بدون چاپ باشد و در متوسط ترین حالت می تواند با با کیفیت مقوا نسبتا بهتر و با چاپ فلکسو انجام شود و در بهترین حالت میتواند با چاپ لمینت و سلفون شده تولید گردد. برای آشنای با این موارد و مشاهده تصاویر آنها بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

ادامه مطلب ...

کارتن پستی و جعبه بسته بندی فروشگاه های آنلاین

کارتن پستی

کارتن پستی یکی از هزاران مدل زیر شاخه های صنعت بسته بندی می باشد و مدتهاست در کنار انواع بسته بندی های کارتنی، استقبال بسیاری از آن شده است. بیشترین مصرف این نوع کارتن، در اداره پست ها و کسب و کارهای آنلاین بوده است و هر روزه به تعداد متقاضیان این نوع بسته بندی افزوده می شود. در ادامه این مقاله میخواهیم شما را با انواع کارتنهای پستی آشنا نماییم.

 

ادامه مطلب ...

کارتن بهتر است یا سایر جعبه های بسته بندی؟


کارتن و کارتن پلاست

کارتن یا سایر جعبه های بسته بندی همچون جعبه های چوبی، پلاستیکی و کارتن پلاست ها را در ادامه مورد بررسی قرار داده و قصد داریم در این مقاله شما را با مزایا و معایب آنها آشنا کرده تا بتوانید به نسبت محصول خود بهترین بسته بندی را انتخاب نمایید. هر چند بسته بندی های که فقط از جنس کارتن و مقوا ساخته می شوند بهترین و به قیمت ترین بسته بندی های شناخته شده هستند که به علت قیمت تمام شده دارای توجیه اقتصادی، تولید انواع جعبه در سایز ها و مدل های مختلف بدون محدودیت، تولید در تیراژ انبوه در کمترین زمان و چاپ روی آن که مهمترین موضوع در فروش و بازاریابی محصول به حساب می آید را در آن میتوانید داشته باشید.

 

ادامه مطلب ...