کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن اسباب کشی منزل و اداره جات را از کجا بخریم؟

همه ی شما تجربه ی اسباب کشی را داشته و قطعا میدانید که این کار چه قدر دشوار میباشد. برای حفظ و سالم ماندن لوازم خود به خصوص ظروف شکستنی مثل بلور که بسیار پراهمیت هم هستند، نیاز به یک کارتن اسباب کشی محکم و با استحکام دارید. از این رو، کارتن های اساب کشی منازل و اداره جات، باید به گونه ای طراحی و تولید شوند که نیاز مشتری را برطرف کرده و بتواند از لوازم و کالاهایتان، محافظت کند.

 جعبه و کارتن های اسباب کشی سبب نظم و سامان دهی به لوازم منزل در حین جا به جایی و سهولت در حمل و نقل بار میشوند که این خصوصیت، سردرگمی شما را در طول اسباب کشی و نقل مکان، کاهش میدهد. همچنین نقش حفاظتی ویژه ای را دارند که در این مقاله قصد داریم به سه مورد مهم و کاربردی از کارتن های اسباب کشی بپردازیم:

ویژگی های کارتن های اسباب کشی

مهم ترین و بارز ترین ویژگی این دسته از کارتن ها، قابلیت بازیافت شدن آنهاست که این مشخصه برای دوستداران محیط زیست بسیار حائز اهمیت است و همچنین، فرآیند بازیافت شدن آنها نیز به سرعت انجام شده و در کوتاه ترین زمان ممکن میتواند به یک کارتن محکم و مستحکم دیگر تبدیل شود.

وزن کم، جنس با کیفیت، تنوع در سایز و ابعاد، سهولت در حمل و نقل و اشغال فضای کم همگی از ویژگی های کارتن اسباب کشی محسوب میشود.

از مزیت های این دسته از کارتن ها میتوان به این موارد اشاره کرد:

باعث آلودگی نمیشوند

سامان دهی و نظم در کار

حفظ لوازم شکستنی از آسیب و ضربه های احتمالی

حمل و نقل آسان وسایل

نوع چاپ کارتن های اسباب کشی

کارتن های اسباب کشی از چاپ فلکسو و از نوع چهار درب میباشند که دارای طرح و رنگ خاصی نیستند. کارتنهای قهوه ای که برای جعبه های اسباب کشی استفاده میشوند، بسیار متداول تر از نوع سفید آن میباشند. چاپی که میتوان بر روی آنها استفاده میشود معمولا نشان دهنده آن است که مثلا لوازم داخل کارتن شکستنی است یا خیر.

ابعاد کارتن های اسباب کشی

 

شرکت های کارتن سازی، کارتن های اسباب کشی را اکثرا در دو نوع تولید میکنند. سه لایه و پنج لایه. کارتن 7 لایه هم وجود دارد که البته تولید آن بسیار کم است و برای اسباب کشی استفاده نمیشوند.

کارتن سه لایه

کارتن سه لایه تا وزن 10کیلوگرم را پوشش میدهد، دارای دو لاینر و یک فلوت است و تعیین این مقاومت با ابعاد کالا رابطه ی مستقیم دارد که برای انواع وسایل و محصولات کاربرد دارد. از این نوع کارتن در اسباب کشی برای لوازمی که شکننده نباشد، همچون کتاب، لباس و لوازم پلاستیکی و ... مورد استفاده قرار میگیرد.

کارتن پنج لایه

کارتن پنج لایه از سه لاینر و دو فلوت تشکیل شده و برای اجناسی با وزن 18 کیلو گرم در نظر گرفته میشود که برای بسته بندی لوازم سنگین بسیار کارآمد است. همچنین از بهترین نوع کارتن برای اسباب کشی به کار میرود.

همراهان گرامی، تا به اینجا به اطلاعات جامعی در مورد ویژگی ها، نوع چاپ و ابعاد کارتن های اسباب کشی به دست آوردید. اکنون میخواهیم در مورد سایز این دسته از کارتن ها با یکدیگر بررسی کنیم.

سایز کارتن های اسباب کشی

سایز و اندازه ی کارتن های اسباب کشی بسته به ابعاد و کالای مورد نظر و نیاز مشتری متغیر است تا بتوانید متناسب با نیازتان یکی را انتخاب کنید. کارتن های اسباب کشی از لحاظ سایز یا ابعاد به پنج گروه دسته بندی میشوند:

1 سایز خیلی بزرگ 39*45*59

2 سایز بزرگ  19*38.5*49  

3 متوسط  49*37*45

4 کوچک 22*30*45

5 خیلی کوچک 15*38*41

هر کدام از این سایزها، برای بسته بندی اجناس خاصی به کارمیروند. کارتن های اسباب کشی به صورت پکی نیز فروخته میشوند که تعداد هر یک از این پک ها، معمولا 20 عددی میباشد.

نکات مهم برای استفاده از کارتن های اسباب کشی

·         این کارتن ها، یکبار بیشتر قابل استفاده نیستند زیرا کیفیت و استحکام خود را از دست میدهد. این بدین معناست که کارتن های دست دوم را نمیتوان برای اسباب کشی استفاده کرد.

·         این کارتن ها، ضد آب نیستند پس اگر نگران خیس شدن و نم کشیدن لوازم خود هستید، یک پلاستیک بزرگ را را در درون کارتن گذاشته و سپس وسایل خود را در کارتن بگذارید.

·         بیش از ظرفیت معین شده کارتن، آن را پر نکنید زیرا سبب پارگی آن میشود. در نتیجه، نمیتواند از اقلام شما حفاظت کند.

قیمت کارتن اسباب کشی

قیمت کارتن اسباب کشی به عواملی مثل ابعاد کارتن، چند لایه بودن و خرید عمده یا دانه ای بستگی دارد. مسلما هرچه ضخامت، تعداد لایه های کارتن و ابعاد آن بیشتر باشد، قیمت نیز افزایش خواهد یافت ولی اگر با توجه به حجم وسایل و لوازمتان، آنها را به صورت عمده سفارش دهید نسبت به قیمت دانه ای به صرفه تر است.

رنگ کارتن های اسباب کشی

کارتن های اسباب کشی اغلب به رنگ قهوه ای و از چاپ فلکسویی هستند که از لحاظ اقتصادی برای مشتری مقرون به صرفه است. رنگ سفید هم در این نوع کارتن به ندرت دیده میشود که به علت گران شدن قیمت، متقاضیان کمتری دارد.

تفاوت کارتن اسباب کشی نو با کارتن دست دوم

همانطور که میدانید، کارتن  اسباب کشی نو لازمه ی هر جا به جایی هستند. شاید فکر کنید که این کارتن ها با کارتن های دست دوم هیچ گونه فرقی ندارند ولی اینطور نیست.

 کارتن های دست دوم چون قبلا یک بار استفاده شده اند، دیگر استحکام قبلی خود را از دست ندارند اما کارتن های اسباب کشی مختص این کار بوده و ازمقاومت خوبی برخوردار هستند. این کارتن ها کمک میکنند تا هم وسایل شما سالم بمانند و هم دغدغه این که ممکن است برخی از وسایل هایمان را گم کنید را نیز نخواهید داشت.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم به طور مفصل در مورد کارتن های اسباب کشی، کاربرد و مزایا، سایز، ویژگی ها و همچنین تفاوت آن با کارتن های دست دوم صحبت کنیم. امید است که در این مقاله به آنچه که نیاز داشته اید، رسیده باشید.

برای مشاوره و خرید انواع کارتن اسباب کشی در سایزهای مختلف میتوانید با شماره 02191001720 تماس حاصل نماید.

شماره واتساپ 09125602785

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد