کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن پسته صادراتی

کارتن پسته صادراتی باید دارای استقامت و دوام بالایی بوده و از ترکیبات کارتن ضد آب یا ضد رطوبت بهره برده باشد زیرا در صادرات ، محصولات هم در زمان نگهداری اکثرا در سردخانه ها نگه داری میشوند و هم در زمان انتقال توسط کانتینرهای یخچال دار به محل های مورد نظر انتقال می یابند.

 

ادامه مطلب ...

جعبه لامپ

جعبه لامپ

جعبه مقوایی لامپ

جعبه لامپ های هالوژنی ، شمعی و جعبه لامپ های حبابی بیشتر از جنس مقوا ایندبرد تولید میشود. در بعضی مواقع دیده شده از مقوای پشت طوسی هم استفاده میشود. فرق مقوا های نام برده در کیفیت مواد اولیه ای است که در ساخت این مقوا ها متفاوت است. در ادامه با انواع جعبه لامپ ها در مدل های مختلفی ولتاژی آشنا میشوید.

ادامه مطلب ...

جعبه کارتنی سوسیس کالباس

جعبه کارتن سوسیس کالباس به نسبت ابعاد و مدل جعبه میتواند متفاوت باشد. در ادامه این مقاله با نمونه ای از جعبه کارتن سوسیسکالباس و ویژگی های تولید آن آشنا میشوید. اگر قصد سفارش کارتن بسته بندی را دارید ولی هنوز ابهاماتی برای ثبت سفارشتان دارید میتوانید با 026-9100-1919 تماس حاصل نمایید.

ادامه مطلب ...

جعبه تب سنج

جعبه بسته بندی تب سنج

جعبه تب سنج کرونا امروزه نیازش در  بین کل کشورهای دنیا  به علت شیوه ویروس کرونا احساس میشود. شرکت کارتن سازی آوین پک در زمینه تشخیص و یا کنترول بیماری کووید 19 به غیر از جعبه تب سنج کرونا ، جعبه کارتن کیت کرونا برای تشخیص، جعبه ماسک و جعبه دستش را تولید نموده است. برای مشاهده نمونه کارها در ادامه با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

چاپ کارتن

چاپ کارتن و مقوا یکی دیگر از روش های بالا بردن جذابیت بسته بندی به حساب می آید. از روان شناسی رنگ میتوان استفاده کرد تا رنگی متناسب  محصول با هدف جذب نگاه مشتری را در نظر گرفت. زیرا رنگ و طرح جعبه بسته بندی اولین چیزی است که مصرف کننده با آن روبرو میشود و میتواند باعث به وجود آمدن یک احساس خوب نسبت به محصول گردد و این احساب خوب موجب خرید محصول میشود.

 

ادامه مطلب ...