کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

چاپ کارتن

چاپ کارتن و مقوا یکی دیگر از روش های بالا بردن جذابیت بسته بندی به حساب می آید. از روان شناسی رنگ میتوان استفاده کرد تا رنگی متناسب  محصول با هدف جذب نگاه مشتری را در نظر گرفت. زیرا رنگ و طرح جعبه بسته بندی اولین چیزی است که مصرف کننده با آن روبرو میشود و میتواند باعث به وجود آمدن یک احساس خوب نسبت به محصول گردد و این احساب خوب موجب خرید محصول میشود.

 

 تولید و عرضه کارتن بسته بندی چاپی با قیمت مناسب توسط آوین پک انجام می شود. نمونه ایی از کارتن های چاپی و جعبه های مقوایی چاپی مخصوص میوه ها، خشکبار، مواد غذایی، کالاهای مختلف مانند ظروف، قطعات صنعتی ، مکانیکی و... در نمونه کارهای کارتن سازی و جعبه سازی موجود می باشد.

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین کارتن و جعبه مقوا

رنگ چاپ کارتن

در صنعت چاپ چند رنگ اصلی وجود دارد که مابقی رنگ ها از رنگ های اصلی تشکیل میشوند. در چاپ کارتن و چاپ مقوا میتوان از چاپ سیلک ، جاپ فلکسو و چاپ افست یا لمینتی استفاده کرد. در چاپ سیلک و فلکسو ، چاپ بر روی خود کارتن انجام میشود ولی در چاپ لمینتی ابتدا چاپ بر روی مقوا انجام شده و سپس مقوای چاپ شده بر روی کارتن چسبانده میشود به تصاویر زیر توجه کنید.

بیشتر بدانید: جعبه مواد غذایی و نکات مربوط به طراحی و تولید

قیمت چاپ کارتن

برای اینکه از قیمت چاپ کارتن مناسبی بهره مند شوید بهتر است در زمان سفارش جعبه کارتن بسته بندی، حداکثر مقدار مورد نیاز خود را ثبت سفارش نمایید زیرا هر چقدر دور چاپ را پر کرده و تعداد سفارشتان افزایش یابد هزینه چاپ جعبه کارتنی شما کمتر خواهد شد.

به عنوان مثال: اگر در تیراژ 1000 عدد یه ابعادی، هزینه چاپ هر جعبه 800 تومان در آن لحظه براورد شود در تیراژ 10,000 هزار  عدد قیمت چاپ همان ابعاد تا 450 تومان کاهش خواهد یافت.

بیشتر بدانید: نمونه جعبه و کارتن های لوازم الکتریکی و الکترونیکی

چاپ طرح

برای طرح چاپ کارتن مورد نظر بر روی جعبه کارتنی و مقوایی اگر طرح لایه باز قابل چاپ داشته باشید همان را میتوانید ارائه داده تا بر روی جعبه محصولتان چاپ شود در غیر اینصورت واحد طراحی آوین پک میتواند با دریافت اطلاعات جعبه بسته بندی ، برای شما طرحی را طراحی نمایید تا مورد تایید شما گردد.

درباره چاپ آوین

زمینه فعالیت شرکت کارتن سازی آوین پک، تولید جعبه های کارتنی و مقوایی به همراه چاپ و بسته بندی میباشد. گروه آوین پک از سال 1384 با به کار گیری دستگاه های مدرن این صنعت و گرد هم آوری نیروهای مجرب توانسته جعبه های با کیفیت برای محصولات داخلی و خصوصا محصولات صادراتی تولید و ارائه دهد.

ساخت جعبه های محصولاتی همچون میوه و صیفی جات ، خشکبار ، خرما ، انواع مواد غذایی ، لوازم صنعتی و مکانیکی ، قطعات خودرو ، لوازم پزشکی و دارویی ، اسباب بازی ، شوینده ها و لوازم بهداشتی و غیره را میتوانید با یک تماس ثبت سفارش کنید.

راه های ارتباط با ما:

آدرس: تماس با ما

09125602785

09108809133

026-9100-1919

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد