کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی

کارتن سازی و جعبه سازی یکی از راه های استاندارد برای بسته بندی مناسب برای عرضه به بازار داخلی و صادرات به بازار خارجی مفید و معقول بصرفه میباشد. از این رو بسته بندی مقوای و بسته بندی کارتنی محدودیتی برای ورود کالا به کشور های اروپایی ندارد زیرا این نوع بسته بندی تاثیر منفی بر محیط زیست ندارد و به راحتی امکان بازگشتش به چرخه بازیافت وجود دارد.

 

 

اگر به دنبال یک بسته بندی شیک و جذاب هستید باید بهتون پیشنهاد کنم بهتر است ابتدا نگاهی داشته باشید به بسته بندی رقبایتان و با بررسی کردن نمونه های آنها کارشناسان صنایع کارتن سازی چاپ و بسته بندی آوین پک تماس گرفته تا به صورت رایگان از اطلاعاتشان بهره ببرید.

شرکت کارتن سازی، جعبه سازی، چاپ بسته بندی آوین پک با بیش از یک دهه فعالیت در عرصه ساخت کارتن و بسته بندی انواع محصولات از قبیل :

 خرما 

میوه و صیفی جات

 خشکبار

قطعات صنعتی و مکانیکی و لوازم یدکی

لوازم الکترونیکی و الکتریکی

مواد غذایی

زغال

رستوران و فست فود

 اسباب بازی

عطر و ادکلن

ساعت

مواد شوینده و بهداشتی, آرایشی و دارویی و نمونه های دیگر از این قبیل فعالیت چشمگیری داشته زیرا کارتن سازی آوین پک با به کار گیری دستگاه های مدرن و بروز کارتن سازی، جعبه سازی و چاپ و بسته بندی توانسته در بین همکاران خود زبان زد مشتریان خود باشد.

صنایع کارتن سازی آوین پک با در نظر گرفتن رضایت مشتری همچنان میکوشد تا از شروع سفارش، تکمیل و ارسال آن، خاطره خوبی را در میان خود و مشتری بجا گذاشته باشد. در ضمن مدیریت  گروه کارتن سازی و جعبه سازی آوین پک سیاستی را به همراه تیم خود در دستور کار دارد  به شکلی که از صفر تا صد سفارش مشتری باید بدون معطلی صورت پذیرد و در صورت وجود کاستی علت به مشتری ارائه شود.

وب سایت رسمی کارتن سازی  

تماس با کارشناسان 

استعلام قیمت 

نمونه کارها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد