کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

خرید انواع مختلف کارتن و بسته بندی با قیمت مناسب

خرید انواع مختلف کارتن و بسته بندی با قیمت مناسب را در مدل های مختلف میتوانید با شرکت کارتن سازی آوین پک تجربه کنید. جعبه کارتن و یا کارتن بسته بندی مناسب یکی از بهترین روش های  جا به جا کردن انواع مختلف کالاها و محصولات مورد نیاز است.

 

 

بچه جعبه و کارتن مادر

اصطلاحا به کارتن هایی که جعبه های کارتنی یا مقوایی کوچکتری را در خود به تعداد مختلفی جایی میدهند کارتن مادر گفته میشود. کارتن های مادر به منظور جا به جایی محصولاتی که ابعاد کوچکتری دارند بسیار توصیه میشود زیرا مثلا فرض کنید محصول شما ابعاد کوچکی (بچه جعبه) دارد و آن را به نسبت نیاز در جعبه مقوایی و یا جعبه کارتنی بسته بندی کرده اید و حال میخواهید هزار عدد از این بسته بندی هارو برای شخصی یا بازاری ارسال کنید حال تصور کنید هزار عدد بسته بندی کوچک را یکجا بفرستید بهتر است، یا اینکه به تعداد 12 عددی یا 10 عدی (به دلخواه) بسته بندی های کوچک را در کارتن بزرگتر (کارتن مادر) قرار داده و بعد ارسال انجام دهید؟

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

جعبه بسته بندی (بچه جعبه)

 

کارتن بسته بندیجعبه بسته بندیجعبه دستمال کاغذیجعبه خرما

کارتن بسته بندی (کارتن مادر)

کارتن مادر خرماکارتن مادر عصاره مرغکارتن مادر لوازم الکتریکی و الکترونیکیکارتن مادر تنباکو

کارتن بسته بندی

کارتن هایی هم برای بسته بندی انواع محصولاتی همچون خرما ، شیرینی ،  مواد غذایی ، اسباب بازی ، لوازم آرایش بهداشتی ، لوازم یدکی خودرو ، انواع داروها و تجهیزات پزشکی ، لوازم صنعتی و ابزار آلات و... برخی از کارتن ها هم جهت ارائه میوه ها همچون توت فرنگی، کیوی ، گوجه فرنگی ، کاهو ، سیب درختی ، گلابی ، انار ، بادمجان و... به بازار می باشند.

کارتن بسته بندی میوه جات

کارتن میوه سیب درختیکارتن لیموکارتن انارکارتن بادمجان

 

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

مدل بسته بندی

در خرید انواع مختلف کارتن و بسته بندی با قیمت مناسب، مدل های کارتن ها و بسته بندی ها، متفاوت هستند و این تفاوت نسبت به نوع محصول ، محل ارسال محصول و ... بستگی دارد که توسط صاحب محصول میتواند اعمال شود و  جنس به کار رفته شده در ورق ها و نوع استقامت ورق های کارتن بسته بندی هم متفاوت می باشند که بر حسب نیاز محصول و مشتری تعیین میگردد

کارتن سازی آوین پک

صنایع کارتن سازی ، جعبه سازی و چاپ و بسته بندی آوین پک دارای دستگاه های مدرن کارتن سازی و چاپ و بسته بندی میباشد و با توجه جلب رضایت مشتری در بیش از یک دهه فعالیت خود توانسته جزء بهترین های کارتن سازی در تهران را از آن خود کند و به تازگی با توجه به افتخارات کسب نموده جزء بهترین های کارتن سازی در کرج شناخته شده است.

وب سایت رسمی کارتن سازی آوین پک

لینک تماس با با

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد