کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

تولید و فروش کارتن بسته بندی قارچ

کارتن بسته بندی قارچ

تولید و فروش کارتن بسته بندی قارچ را شرکت تولیدی آوین پک به سفارش مشتری انجام می دهد. برای در نظر گرفتن بسته بندی قارچ شکیل و خلاقانه نیازمند کمی اطلاعات از ابعاد بسته بندی محصول و بازار هدف را دارد. اول باید ابعاد بسته بندی کوچک خود را مشخص کنید.

  

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

جعبه بسته بندی قارچ

اگر میخواهید بازار این محصول را با یک بسته بندی خاص از آن خود کنید نیاز است تا کمی ایده پردازی کنید تا به نحوی خاص ملکه ذهن ها شوید. میتوانید از بسته بندی بهداشتی ودرای چاپ با کیفیت و تمیز به صورت سلفون شده ، محصول خود را روانه بازارهای داخلی و صادرات به بازار های خارجی کنید.

جعبه بسته بندی قارچجعبه بسته بندی قارچجعبه بسته بندی قارچ
جعبه مقوای بسته بندی قارچ جعبه مقوای بسته بندی قارچ

 

کارتن بسته بندی قارچ

انواع مختلف خوراکی قارچ وجود دارد و برای اینکه به بازار راه پیدا کند به این نیاز دارد که در بسته بندی های مناسب ، شکیل و خلاقانه قرار بگیرد. انواع مختلف قارچ در پزشکی هم استفاده می شود ولی در اینجا نمی گنجد تا در این خصوص صحبت کنیم.

کارتن های بسته بندی قارچ با فرم های خوب و جنس های محکم را در ابعاد دلخواه مشتری تولید می شود طرح و برند خواسته شده شما روی کارتن ها چاپ می شود. اگر طرح یا نمونه خاصی مد نظرات نیست اصلا نگران نباشید زیرا در این خصوص میتوانید از کارشناسان کارتن سازی صنایع آوین پک اطلاعات کسب نمایید.

 

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

 

برای محاسبه قیمت بهتر کارتن ها بسته بندی قارچ، هر چه تعداد و یا تیراژ خواسته شده مشتری بیشتر باشد قیمت تمام شده کاهش می یابد. برای ثبت سفارش بسته بندی خود، میتوانید با کارشناسان جعبه سازی آوین پک تماس حاصل نمایید.

کارتن بسته بندی قارچ کارتن بسته بندی قارچ کارتن بسته بندی قارچ

 

صنایع کارتن سازی آوین پک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کارتن سازی ، جعبه سازی ، چاپ و بسته بندی انواع محصولات برای بازار داخلی و بازار های خارجی، با افتخار آماده دریافت سفارشات بسته بندی صادراتی و بسته بندی داخلی میباشد.

 

 بیشتر بدانید: بسته بندی کارتنی و موارد استفاده از این نوع بسته بندی

 

شرکت کارتن سازی آوین پک دارای دستگاه های مدرن تولید، چاپ و بسته بندی کارتنی و مقوایی میباشد و از این رو جزء بهترین های کارتن سازی در تهران و همچنین بهترین های کارتن سازی در کرج شناخته شده است که به لطفا پروردگار در روزهای بسیار نزدیک جزء بهترین های کارتن سازی در ایران را از نظر رضایت مشتریان از آن خود خواهد کرد.

 

تماس با ما

 

کارتن بسته بندی قارچ

 






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد