کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

خرید کارتن و جعبه جهت نگهداری و حمل میوه

خرید کارتن میوه

 

خرید کارتن و جعبه جهت نگهداری و حمل میوه و صفی جات : این محصولات به علت مرغوبیت و فراوانی بالا، از ایران به کشورهای همسایه و حتی کشورهای دورتر صادر می شود. جهت حمل و نقل آسان آن ها و نگهداری مناسبشان که دچار آسیب نشوند لازم است تا در کارتن ها و یا بسته بندی های مناسب چیده شوند.

  

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

تولید کارتن مخصوص میوه و صفی جات

بسته بندی میوه و صیفی جات مختلف نظیر توت فرنگی، کیوی، سیب، انار، لیمو، گوجه فرنگی، پرتقال، کاهو، آیس برگ، رومانو، بادمجان  و... کارتن و جعبه مخصوص به خود را باید داشته باشند در نتیجه ابعاد جعبه ها و شکل آن ها با هم متفاوتند. بر روی کارتن می توان طرح مناسب را زد تا در بازار رقابت شکل ظاهری خوبی داشته باشد و نظر مشتری را به خودش جلب کند. کارتن سازی آوین پک مراحل طراحی جعبه و ساخت آن را برای مشتری در کوتاهترین زمان انجام می دهد.

کارتن سیب صادراتی کارتن کیوی صادراتی

 

چاپ و بسته بندی خلاقانه

آیا میدانستید در بازار رقابتی اولین موضوعی که باعث فروش بهتر میوه و صیفی جات میگردد بسته بندی کارتنی آن است؟ بسته بندی های کارتنی شیک ، متشکل از جنس با کیفیت و طراحی و چاپ خارقلاده که باعث خلق یک بسته بندی کارتنی بی نظیر میگردد باعث افزایش چشم گیر فروش محصول خواهد شد.

 

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

 

صنایع کارتن سازی آوین پک دارای دستگاه های مدرن چاپ و بسته بندی کارتنی و مقوایی جهت عرضه محصولات به بازار های داخلی و صادرات محصولات به بازار های خارجی آماده دریافت سفارشات بسته بندی میباشد. شرکت آوین با جلب رضایت مشتری جزء بهترین های کارتن سازی درتهران بوده و از این رو با حفظ رضایت مشتری جزء گروه بهترین های کارتن سازی در کرج را هم از آن خود کرده و به لطف پروزدگار و حمایت همچنان مشتریان خود به زودی جزء بهترین های کارتن سازی در ایران خواهد شد.

تماس با ما

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 

 

کارتن گوجه فرنگی کارتن لیمو صادراتی

 

صنایع کارتن سازی آوین پک

شرکت کارتن سازی ، جعیه سازی ، چاپ و بسته بندی آوین پک ، دارای تیم متخصص کارتن ساز ، جعبه سازی ، طراحی و بسته بندی خلاقانه در نظر دارد برای تمام محصولات متقاضان، جهت عرضه به بازار داخلی و  صادرات به بازارهای خارجی بهترین طراحی و بسته بندی را انجام دهد. اگر میخواهید محصول شما هم از بهترین طراحی و بسته بندی با کمترین قیمت برخوردار باگردد همین حالا با کارشناسان صنایع کارتن سازی آوین پک تماس حاصل نمایید.

صنایع کارتن سازی آوین پک با تکیه بر علم روز بسته بندی و خلاقیت ، توانسته در بیش از یک دهه فعالیت خود رضایت تمامی مشتریانش را جلب نماید و با کسب این افتخار جزء بهترین های کارتن سازی در تهران به شمار آمده است و از این رو جزء گروه بهترین های کارتن سازی در کرج هم قرار گرفته است و به لطف پروردگار در روز های آتی جزء بهترین های کارتن سازی در ایران قرار خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد