کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

بسته بندی دستمال کاغذی و خلاقیت در جعبه و طرح

جعبه مقوایی دستمال کاغذی

بسته بندی دستمال کاغذی و خلاقیت در جعبه و طرح ، نیاز به طراحی و ایده پردازی قوی دارد تا بتواند بازخورد خوبی را در زمان عرضه محصول به بازار داشته باشد.

 

 

دستمال کاغذی

دستمال کاغذی از دیر باز تا به امروز از لحاظ بهداشتی کاربرد فراوانی داشته و همچنین  بسیار قابل استفاده است. یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت دستمال کاغذی جعبه آن است که بسیار مورد توجه مخاطب در هنگام خرید قرار می گیرد.

امروزه مخاطبان اهمیت خاصی به جعبه ی دستمال کاغذی می دهند حتی طرح جعبه را با محیطی که قرار است در آن قرار بگیرند هماهنگ می کنند. نکته مهم در طراحی جعبه دستمال کاغذی فرم جعبه، طراحی و رنگ آن است. دستمال کاغذی بسته به نوع کاربرد آن در اشکال مختلفی تهیه و تولید می شود.

جعبه خلاقانه دستمال کاغذی

بسته بندی دستمال کاغذی

هر محصول ارزشمندی دارای یک بسته بندی نفیس است. مخاطب ظرف چند ثانیه و بر اساس جذابیت های بصری و رنگی بسته بندی نسبت به خرید کالای خود اقدام می کند. کارایی بسته بندی رابطه ای مستقیم با میزان فروش محصول دارد. بسته بندی، نماینده و پیام رسان پدید آورندگان کالاست. شخصیت، هویت و تولید کالا درون آن نهفته است و در واقع بیانگر خصوصیات داخلی کالا می باشد.

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی
یکی از اصلی ترین نیاز صنایع بسته بندی استفاده از جعبه می باشد ، که با تلفیق علم و هنر در تولید می توان به اهداف بازاریابی و فروش کالای بالایی رسید. بازاریابی موفق در کنار کیفیت محصول، نوع بسته بندی کالا شروع اولیه در فروش و بیشتر موارد عامل فروش محصول میباشد که باید به آن توجه داشت.

 

فرم جعبه دستمال کاغذی

انواع جعبه دستمال کاغذی

    • جعبه دستمال کاغذی 100 برگ (50برگ دولا)
    • جعبه دستمال کاغذی 200 برگ (100برگ دولا)
    • جعبه دستمال کاغذی 300 برگ (150 برگ دولا)
    • جعبه دستمال کاغذی مکعبی
    • جعبه دستمال کاغذی کوکتلی
    • جعبه دستمال کاغذی هندسی ( هرمی، مخروطی، شش ضلعی و ...)
    •  

بیشتر بدانید: چگونه یک بسته بندی کاربردی و ماندگار تولید کنیم؟

 

تبلیغات در جعبه های دستمال کاغذی

دستمال کاغذی علاوه بر مصارف کاربردی فراوانی که در منزل و محل کار دارد، از آن برای تبلیغات استفاده می شود و همان رنگ، طرح و لوگو و عناصر بصری که در بالا به آن اشاره شد می تواند مخاطب را به خود جذب کند و از این طریق فروش محصول را بالا برده و یک بازار رقابتی ایجاد کند. در واقع بسته بندی روح محصول به حساب می آید.

جعبه و دستمال کاغذی مقوایی تبلیغاتی: دستمال کاغذی تبلیغاتی در سایز و طرح های مختلف عمومی و اختصاصی تولید می شود، و از آنجایی که وسیله ای عمومی محسوب می شود و اکثریت از آن استفاده می کنند توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند.

دستـمال کاغـذی تبلیـغاتی به عنـوان هـدیه تبلیغاتی برای هتل ها، رستوران ها، بانـکها، شرکتهای خـودروسازی و کـارواش ها مورد استـفاده قرار گیرد ،جعبه های دستمال کاغذی به شکل های ماشینی ، مستطیلی ، هرمی و دلخواه تولید می گردد .

تاثیر بسته بندی در حذب مخاطب

بسته بندی دستمال کاغذی باید به گونه باشد که مشتری را به جلب کرده و باب همه سنین و سلایق و صنفی باشد.( برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان) گاهی اوقات فرم جعبه بسته بندی ساده است ولی طراحی آن به گونه ای است که مخاطب را به خود جذب کرده و باعث کشش مخاطب به سوی خود می شود.

گاهی اوقات نیز فرم های جدیدی از بسته بندی باعث می شود که تولید کنندگان هزینه ی گزافی را به خاطر تولید آن بپردازند، که این کار باعث متفاوت دیده شدن محصول و باز هم جذب مخاطب می شود.

 بیشتر بدانید: نمونه کار های انواع جعبه کارتن در بسته بندی های مختلف

بعضی اوقات طرح جعبه به گونه ای است که برای قشر خاصی از مردم جذاب است و تمایل به استفاده از آن را دارند. مثلا جعبه ای که با رنگهای شاد طراحی شده است و فرم جعبه آن به گونه ای است که از طرح های کارتونی و انیمیشنی در آن استفاده شده است باعث می شود کوکان به سوی آن جلب شده و از محصول با شور و اشتیاق بیشتری استفاده کنند و آن را تهیه کند.

جعبه خلاقانه

در مجموع دستمال کاغذی وسیله ای کاربردی است که اکثر مردم از آن استفاده می کنند، پس باید فرم و طرح جعبه به گونه ای باشد که مشتری را به سمت خود بکشاند و مخاطب نیز تمایل برای انتخاب و خرید محصول داشته باشد.

چاپ و بسته بندی آوین پک

صنایع کارتن سازی آوین پک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کارتن سازی ، جعبه سازی ، چاپ و بسته بندی کالا و محصولات ، توانسته رضایتمندی مشتریان خود را در رزومه خود ثبت نماید و در همین راستا جزء بهترین های کارتن سازی در تهران و کرج شناخته گردیده است. برای تولید یک بسته بندی ماندگار از طریق صفحه تماس با ما، با کارشناسان آوین پک در تماس باشید.

تماس با ما

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد