کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن و جعبه بسته بندی چای فروشگاهی و فله

جعبه بسته بندی چای

کارتن و جعبه بسته بندی چای فروشگاهی و فله  را میتوانید از صنایع کارتن سازی، جعبه سازی، چاپ و بسته بندی آوین پک بخواهید و در هر کجایی که هستید با کمترین قیمت بسته بندی خودتون رو دریافت کنید.

 

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

چای چیست؟ و چگونه شناخته شد؟

جعبه بسته بندی چای از جمله مهترین موارد عرضه این محصول ارزشمند به بازارهای مختلف است و باید توسط عرضه کنندگان چای مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد. چای از نوشیدنی های قدیمی است که ایرانیان نزدیک به دو قرن است جزء محبوب ترین نوشیدنی ها در مجالس و دورهمی های خود از آن استفاده می کنند.

برای اولین بار گیاه چای در چین شناخته شد، شرق و جنوب چین، میانمار شمالی و هند از اولین تولیدکنندگان چای می باشند. از آنجایی که چای دارای کافئین است همین امر باعث شده عادت خوردن چای در آسیا گسترش یابد. صنعت چای ایران پیشرفت بسیاری داشته و توانسته نیاز بازار داخلی را کاملا برطرف کند.

انواع چای

به طور کلی چهار نوع چای: تخمیری (چای سیاه)، تخمیر نشده (چای سبز)، نیمه تخمیری (چای اولانگ و پوچونگ)، و چای سفید داریم. چای های گیاهی مختلفی را داریم که هر کدام خواص درمانی مختلفی دارند، و همچنین طعم ها و افزرودنی های مختلفی برای چای مورد استفاده قرار می‌گیرد. چای سیاه پرطرفدارترین چای است که به دو دسته برگ کامل و برگ شکسته تقسیم می شود.

جعبه مقوایی چای 

جعبه بسته بندی چای فروشگاهی

انواع چای از جمله چای کیسه‌ای که در بازار با نام تی‌بگ شناخته می‌شود معمولاً در جعبه‌ مقوایی با طراحی و چاپ دیجیتال بر روی بسته بندی به بازار عرضه می‌شوند. چای نوشیدنی محبوب در بین ایرانیان است و این موضوع رقابت در بین تولید کنندگان این محصول را بسیار بالا برده است.

خلاقیت در نحوه ی بسته بندی، مدل باز و بسته شدن جعبه، دیده شدن چای داخل جعبه، طراحی و رنگ و کیفیت چاپ، همه از مواردی هستند که در تولید جعبه بسته بندی چای باید مدنظر قرار گیرد تا به طور کامل از پتانسیل بسته بندی این محصول ارزشمند در جهت برندسازی و فروش بیشتر استفاده نمود.

جهت محافظت از چای هنگام بسته بندی، محصول را در پوشش‌های آلومینیومی بدون هوا و بعد در جعبه بسته بندی قرار می‌دهند تا علاوه بر جلوگیری از فاسد شدن محصول، در پروسه حمل و نقل و انبار کردن نیز به خوبی از آن مراقبت گردد.

 بیشتر بدانید: جعبه مقوایی و انواع بسته‌بندی مقوایی

جعبه بسته بندی چای

کارتن بسته بندی چای فله

چای به صورت فله هم در بازار به فروش می رسد و هم برای صادرات استفاده عرضه می‌گردد. عمدتا بسته ها به صورت پنج، ده و پانزده کیلوگرمی و به سفارش مشتریان در ابعاد دیگر نیز تولید می شود. چای حساس به نور و گرما می باشد و کیفیت آن را تغییر می‌دهد. به همین منظور می‌بایست در پوشش‌های متالایزر (فویل) قرار بگیرد تا از بین رفتن خاصیت آن جلوگیری گردد.

صادرات انواع مختلف چای ایرانی

طبق بخشنامه صادر شده از وزارت صنعت، صادرات چای به صورت فله و بسته بندی بلامانع است. از کشورهایی که چای ایران را بیشتر استفاده می کنند می توان آذربایجان، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان و ترکیه را نام برد. روسیه ، آلمان، عراق، اندونزی و... نیز از چای ایرانی استفاده می کنند.

بیشتر بدانید: تاثیر بسته بندی محصول در برند سازی کسب و کار

به طور کلی در عرضه محصولات ارزشمندی مانند چای به بازارهای خرده فروشی بسته‌بندی حرف اول را میزند، چراکه اولین برخورد مشتریان با محصول شما در قفسه فروشگاه از طریق یک بسته بندی جذاب صورت می‌گیرد و شما نیز باید تا جای ممکن از این فرصت کوتاه در جهت ماندگاری برندتان در ذهن مشتریان استفاده نمایید.

همین قوانین برای عرضه چای به صورت فله نیز صدق می‌کند. به منظور صادرات چای به صورت فله بهتر است از یک کارتن با کیفیت با خاصیت ضد رطوبت و استحکام بالا استفاده نمود و از نظر طراحی بصری نیز استفاده از چاپ دیجیتال و یک لایه سلفون روی کارتن پیشنهاد میگردد تا علاوه بر محافظت کامل از محصول در طی پروسه حمل و نقل و نگهداری از لحاظ دیداری نیز بازتاب دهنده ارزش محصول و کیفیت آن باشد.

شرکت کارتن سازی آوین پک

آیا میدانستید صنایع کارتن سازی ، چاپ و بسته بندی آوین با دارا بودن دستگاه های مدرن و تیم با تجربه توانسته در رزومه خود رضایتمندی تمامی مشتریان خود را در سطح بالای داشته باشد و در این راستا جزء بهترین های کارتن سازی در تهران و کرج شناخته شده است.

جهت تولید جعبه بسته بندی چای می‌توانید با کارشناسان آوین پک ارتباط برقرار نمایید تا از طریق مشاوره رایگان شما را کاملاً راهنمایی کنند.

شماره تماس واحد فروش: 02632746551

تماس با ما

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد