کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

جعبه پسته و بسته بندی خشکبار

جعبه خشکبار

جعبه پسته و بسته بندی خشکبار : ایران اولین و بزرگترین تولید کننده انواع پسته مرغوب می باشد. پسته فندقی، کله قوچی، احمد آقایی و اکبری در انس های مختلف به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می شود. در فروشگاه ها به صورت فله و در اکثر موارد خرده فروشی می شوند.

 

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

جعبه پسته و بسته بندی خشکبار صادراتی

به همین دلیل جعبه پسته برای جلوگیری از اکسیداسیون محصول امری مهم است که باید به آن توجه کرد. جعبه پسته باید دارای ویژگی های خاصی باشد، از جمله نام تجاری محصول است که روی جعبه ها چاپ می شوند، طراحی لوگو بر روی جعبه ها، کنترل کیفیت محصول از لحاظ نداشتن سموم و داشتن برگه سلامت از آزمایشگاه در بخش صادرات می بایست انجام شود.

به در خواست مشتریان خارج از ایران و فروش محصولات داخلی و ایجاد رقابت، سهولت در بسته بندی، حفظ کیفیت محصولات، تاثیر ظاهر و توجه مخاطبان، طراحی جعبه پسته مناسب و با کیفیت انجام شود. خشکبار در صورت مجاورت با آب و هوای مرطوب، اکسید می شود و خاصیت و طعم و مزه خودش را از دست می دهد برای جلوگیری ازین اتفاق بسته بندی که بر روی آن تاریخ تولید و انقضا درج شده باشد، وزن محصول، طریقه نگهداری و... چاپ شده باشد. به جهت صادرات نوشته ها به زبان کشور مقصد باشند. بسته بندی به صورت پاکتی که داخل آن پر از نیتروژن است و اکسیژن آن کامل تخلیه شده است.

 بیشتر بدانید: تعیین نوع کارتن بسته بندی و جعبه مناسب محصول

بسته بندی جعبه مقوایی

برای حمل راحت این بسته بندی های کوچک لازم است کارتن های بسته بندی در ابعاد مختلف به صورت پنج، ده کیلویی و... تهیه شود تا در پالت های کانتینر به خوبی جا بگیرند. برای فروش عمده هم در بخش صادرات کارتن های بسته بندی به صورت فله ای هستند که با مقاومت خوب می توانند بار را به سلامت به کشور مقصد برسانند. بسته بندی در زمینه صادرات می تواند تبلیغات خوبی باشد و توجه مصرف کنندگان در مرحله اول را به خود جلب می کند.

جعبه و بسته بندی با طراحی مناسب بازاریابی را آسان تر می کند زیرا چاپ برند و شماره تماس با قرار گرفتن جعبه ها در فروشگاه ها در شهرهای مختلف و دیده شدن می تواند تبلیغات خوبی باشد و تاثیر زیادی در معروف شدن برند و محصول شما خواهد داشت.

 بیشتر بدانید: جعبه و کارتن بسته بندی خشکبار

بسته بندی خشکبار

در بخش خشکبار با توجه مشکلاتی که برای محصولات کشاورزی پیش آمده، بخش قابل توجهی از محصولات از بین رفتند و قیمت خشکبار بسیار بیشتر از سال های گذشته شده است، بسته بندی نیز بر روی قیمت تاثیر مستقیم دارد به همین منظور تولید بسته بندی با تیراژهای بالا قیمت بسته بندی را بهتر و به صرفه تر می کند.

با ایجاد بسته بندی خلاقانه می توانید در بازار بیشتر دیده شوید، طراحی خلاقانه به صورت طراحی نوع جعبه که درب دار، دسته دار و طرح های مختلف با رنگ های متنوع و زیبا می تواند به دیده شدن برند شما کمک کند.

جعبه پسته  

بازار هدف در بسته بندی خشکبار بسیار مهم است، برخی از بازارهای داخلی در بخش خشکبار شرکت ها و سازمان های مختلف است که پسته و خشکبار را قبل از عیدها به نیروهای خود هدیه می دهند بنابراین انواع مختلف بسته بندی باید تولید و به دست مشتری برسد. در صادرات خشکبار بسته بندی شکیل تر می تواند فروش بهتری را داشته باشد، ارز آوری بیشتری را دارد و ازین طریق کمک بزرگی به اقتصاد و صادرات خواهیم کرد.

بیشتر بدانید: نمونه کارهای بسته بندی خشکبار

آوین پک با سالها تجربه در زمینه تولید تخصصی بسته بندی خشکبار آمادگی انجام انواع سفارشات مشتریان را دارد. برای استعلام قیمت و یا کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در این زمینه از طریق دکمه‌های زیر با ما ارتباط برقرار کنید.

 

شماره تماس واحد فروش: 02632746551

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد