کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی در تهران

کارتن سازی در تهران : برای تولید انواع کارتن های بسته بندی در انواع سه لایه و پنج لایه به صورت لمینتی و چاپ فلکسو را میتوانید نزد صنایع کارتن سازی آوین پک سفارش دهید. صنایع کارتن و بسته بندی زرین گوهر آوین(آوین پک)  واقع در اتوبان تهران کرج با بکارگیری ماشین آلات روز صنایع کارتن و بسته بندی موفق به تولید به صرفه این محصول برای سایر فعالان صنعت و کشاورزی و سایر مشاغلی که نیازمند بسته بندی کالا یا محصول خود هستند شده است.

 

 

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

نزدیکی به راه های ارتباطی و انجام تمامی مراحل تولید در یک مجموعه سبب افزایش سرعت و کیفیت در تولید و در نهایت کاهش هزینه های تمام شده برای مشتری می شود. در حال حاضر سفارشات از تمامی نقاط کشور پذیرفته می شود و طی زمان توافق شده سفارشات آماده تحویل شده و با هماهنگی مشتری نزد وی ارسال میگردد.

کارتن سازی در تهران و کرج

با توجه به بیش از یک دهه فعالیت این مجموعه، می توان گفت تقریبا تجربه تولید جعبه و کارتن برای تمامی محصولات و کالا ها برای تمامی بازار های داخلی و صادرات به بازار های خارجی، بدون هیچ محدودیتی امکان پذیر است. در این راستا شرکت آوین پک با کسب رضایتمندی مشتریان خود، جزء بهترین های کارتن سازی در تهران شناخته شده و نسبت به این موضوع توانسته جزء گروه بهترین های کارتن سازی در کرج قرار گیرد.

کارتن سازی در تهران

بسته بندی کارتنی و مقوایی

از محصولات کشاورزی سردخانه ای و گلخانه ای مانند گوجه، خیار، کیوی، هندوانه، توت فرنگی، سیب، انار، انواع مرکبات، انواع میوه و صیفی جات گرفته تا انواع خشکبار و خرما و بسیاری محصولات دیگر همچون لوازم یدکی ، صنعتی و الکترونیکی و غیره که نیازمند بکارگیری تخصص در بسته بندی میباشند. محصولات کشاورزی می بایست با توجه به شرایط نگهداری و حمل از بسته بندی مناسبی استفاده گردد تا موجب بروز خسارت در حین حمل و نگهداری نشود.

 بیشتر بدانید: جعبه مقوایی و انواع بسته بندی مقوایی

تولید انواع کارتن بسته بندی در صنایع مختلف دیگر مانند لوازم خانگی، محصولات غذایی و خوراکی، وسایل تزیینی، قطعات بزرگ صنعتی و بسیاری دیگر از موارد از تجربیات پیشین در تولید انواع کارتن هستند. پیش از تولید تیم طراحی با توجه به اولوبت های مشتری اقدام به طراحی بسته بندی و ارائه به مشتری برای بررسی می نمایند و مراحل طراحی تا زمان تایید نهایی ادامه می یابد. ایجاد رضایت مشتریان از نوع بسته بندی کالا و محصول خود از اولویت های اصلی ماست.

انواع کارتن بسته بندی

برای ارتباط با متخصصین بسته بندی آوین پک، جهت کسب اطلاعاتی همچون قیمت بسته بندی کارتنی یا مقوایی ، نوع جنس بکار رفته در انواع بسته بندی های مقوایی و کارتنی و از این قبیل سوالات را میتوانید با یک تماس کسب نمایید.

 

شماره تماس واحد فروش: 02632746551

 

تماس با ما

 

لینک : چت آنلاین در وبسایت رسمی 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد