کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

چاپ فلکسو

چاپ فلکسو

چاپ فلکسو به طور معمول برای تیراژ های بالای چاپی یا برای مواردی مانند چاپ مستقیم روی کارتن که امکان آن در چاپ افست وجود ندارد استفاده می شود . البته در صنعت کارتون سازی لمینت کردن مقوا بر روی کارتن توانسته راه را برای ورود چاپ افست به صنعت کارتن سازی کاملا باز کند.

  

 بیشتر بدانید: نمونه های جعبه کارتنی و جعبه مقوایی انواع محصولات در چاپ های مختلف

چاپ فلکسو چیست؟

ایجاد نقش بر روی انواع بسترهای کاغذی، پلاستیکی و آلمینیومی توسط کلیشه لاستیکی را چاپ فلکسو می نامند. نزدیکترین مثال برای چاپ فلکسو همان مهر لاستیکی خودمان می باشد. چاپ فلکسو یک چاپ مستقیم است بدین معنا که رنگ توسط نورد توری مانند به نام آنیلوکس بر روی لاستیک انتقال می یابد و از لاستیک مستقیما روی سطح مورد نظر منتقل می شود.

چاپ فلکسو1

گستره چاپ فلکسو بسیار وسیع است و موادی نظیر رولهای کاغذی ، پلاستیکی و آلمینیومی را شامل می شود. محدودیتهای چاپ فلکسو در مقایسه با چاپ افست شامل کیفیت وضوح کمتر و طراحی برداری و تفکیک رنگها به صورت مجزا می باشد.

پیش از چاپ و آماده سازی خروجی برای چاپ فلکسو شامل مراحلی به مراتب پیچیده تر و نیاز به تخصص و کاربلد بودن طراح دارد. امروزه با کمک صنعت لمینت مقوا بر روی کارتن ما می توانیم از طرح های زیبا و با جلوه های خاص بر روی کارتن ها بهره مند شویم. طبق آخرین پیشرفتهای صنعت کلیشه سازی و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی بعد از کلیشه های با کیفیت HD و FULL HD اکنون کلیشه NX میتواند یک رقیب جدی برای چاپ افست به حساب آید.

بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی

صنایع کارتن سازی آوین پک

شرکت آوین پک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه بسته بندی کارتنی و بسته بندی مقوایی برای انواع محصولات جهت عرضه به بازار داخلی و صادرات به بازارهای خارجی با دستگاه های مدرن چاپ و بسته بندی آماده عقدقرار داد با تولید کنندگان و تجار محترم میباشد.

گروه کارتن سازی آوین پک از سال 1384 با اهمیت دادن به رضایتمندی مشتریان خود و کسب آن در بالاترین سطح کیفیت و ثبت آن در رزومه کاری خود توانسته جزء بهترین های کارتن سازی تهران بشمار آید و همچنین در صدر گروه بهترین های کارتن سازی در کرج دیده میشود که این افتخار را مدیون رضایتمندی مشتریان خود میداند.

شماره تماس واحد فروش: 02632746551

لینک : صفحه تماس با ما در وبسایت رسمی

لینک : پشتیبانی آنلاین در وبسایت رسمی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد