کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی

کارتن سازی، جعبه سازی، جعبه مقوایی، چاپ و بسته بندی آوین پک

جعبه پیتزا | جعبه فست فود | جعبه غذای بیرون بر

جعبه پیتزا و فست فود و یا جعبه غذا بیرون بر، دارای ویژگی هایی میباشد که با رعایت این ویژگی ها میتوان به یک جعبه بسته بندی مناسب دست پیدا کرد. در ادامه با مشاهده تعدادی از نمونه جعبه های پیتزا به مهم ترین این ویژگی ها می پردازیم.

 

 

  

 بیشتر بدانید: استعلام قیمت آنلاین کارتن و جعبه مقوا


انواع جعبه پیتزا

جعبه و بسته بندی محصول، اولین تماس فیزیکی بین مشتری و محصول را ایجاد می کند. بنابراین باید از آن برای ایجاد یک حس مثبت استفاده کرد و این امر در مورد تمامی محصولات اعم از محصولات غذایی همچون جعبه کارتن پیتزا ، جعبه بسته بندی غذای بیرون بر  و ... صدق می کند.

جعبه پیتزا تک نفره تا خانواده

جعبه پیتزا خلاقانه

بررسی ها نشان می دهد تجربه بصری افراد هنگام صرف غذا باعث لذت دو چندان از مصرف آن غذا می گردد. اصل مهمی که لازم است  در هر رستوران یا فست فود رعایت شود، انتخاب یک سیستم بسته بندی مناسب و مورد اقبال مشتریان می باشد. مسئله ای که بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر ظاهر زیبا، شکیل و اقتصادی مستلزم همراهی با یک طراحی حرفه ای و اثر گذار می باشد.


 بیشتر بدانید: جعبه مواد غذایی و نکات مربوط به طراحی و تولید


جعبه پیتزا تاثیر به سزایی در تصوری که ما از طعم این غذا داریم خواهد داشت. رنگ های گرم بر روی جعبه حاکی از عطر و طعم غذاست. سایزهای قابل تولید برای پیتزا عبارتند از مینی، یکنفره، دو نفره و خانواده. علاوه بر این ها جعبه هایی با برش خاصی از قسمت پیتزا امکان پذیر است.

رنگ جعبه پیتزا

در تحقیقات روانشناسی ثابت شده است که نوع رنگ و تزین مکان های غذا خوری بخصوص در رستوران ها و فست فودها تاثیر به سزایی در افزایش اشتها دارد. به همین خاطر در اکثر فست فودها از رنگ های تند و تحریک کننده مثل قرمز و نارنجی استفاده می شود. زیرا این رنگ ها اشتها را تحریک کرده و افراد تمایل بیشتری برای خوردن پیدا می کنند. جعبه های پیتزا با طرح های خاص و استفاده از رنگ های مناسب لذت خوردن را برای مشتری بیشتر می کنند.

جعبه پیتزا و رنگ تحریک کننده

بدیهی است انجام سفارشات طراحی انواع جعبه و چاپ انواع جعبه ها با مد نظر قرار دادن استفاده از کاغذهای بهداشتی و مقوای بهداشتی (با مجوز وزارت بهداشت) خواهد بود. جعبه های پیتزا را در سایز مینی ،متوسط و بزرگ با چاپ تک رنگ تا 4 رنگ تولید می کنند. قیمت جعبه پیتزا متناسب با نوع چاپ آن متفاوت می باشد.


 بیشتر بدانید: تاثیر بسته بندی محصول در برند سازی کسب و کار


چاپ جعبه پیتزا

اگر جعبه بصورت چاپ تمپلات طراحی شود در انتخاب رنگ آن باید دقت لازم را داشته باشیم. در این نوع چاپ تمامی سطح مقوای چاپی دارای رنگ است و به همین علت دارای جذابیت فراوان است. در این نوع چاپ به علت سطح وسیعی از رنگ احتمال دارد بعد از قرار گرفتن پیتزای داغ در جعبه، حالت جعبه عوض شود و به اصطلاح دفرمه گردد.

طراحان بسته بندی برای جعبه های پیتزا ایده های گوناگونی دارند. مثلا جعبه پیتزای پنجره ای که قسمتی از غذا از درون آن پیداست و گاهی با ترکیبی جذاب از طرح و رنگ و نوشتار به چشم مشتری بسیار زیبا جلوه می کند و گاهی حتی طعم غذا از روی جعبه پیتزا پیداست.

صنایع چاپ و بسته بندی آوین پک

صنایع بسته‌بندی آوین پک با سالها با بیش از یک دهه تجربه در زمینه جعبه سازی ، کارتن سازی ، چاپ و بسته بندی با به کار گیری مدرن ترین دستگاه های روز این صنعت و گروه مختصص ، توانسته جزء بهترین های کارتن سازی تهران قرار گیرند و به موجب این اتفاق در صدر لیست مجرب ترین های کارتن سازی کرج دیده میشود و این جایگاه را مدیون مشتریان خود میداند.

کارتن سازی آوین پک از ابتدای شروع فعالیت خود، کسب رضایتمندی مشتریان را در صدر اهدافش تا به امروز دنبال نموده و در این باور است حفظ رضایت مندی مشتریان کاری بسیار لذت بخش است زیرا این کار موجب رونق تولید و خلق ثروت و همچنین ارزش کالای ایرانی را افزایش میدهد.

برای سفارشات جعبه بسته بندی در تیراژهای متنوع با قیمت بسیار مناسب میتوانید برای مشاوره رایگان در این زمینه از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان آوین پک در ارتباط باشید.

راه های ارتباط با ما :

صفحه تماس با ما

از طریق واتساپ


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد